Hi CARE SOLUTION
Hi MATE гар утасны аппликейшн болон жолооны ард байрлах SOS товчлуураар дамжуулан үйлчлүүлэгчид "Hi CARE" шийдлийн тусламжтайгаар алдаа дутагдлыг хурдан бөгөөд хялбар мэдээлэх боломжтой.
Хэрэв төхөөрөмж эсвэл жолоодлогын нэгжийн доголдол, ажиллах чадваргүй болсон ноцтой асуудал гарвал мэргэжлийн инженер алдааны тайланг хүлээн зөвшөөрсний дараа 48 цагийн дотор тантай холбоо барьж, шийдэл, сэлбэг хэрэгслийг солих болно.
Hi CARE шийдэл нь операторын жолоодлогын дадал зуршилд дүн шинжилгээ хийж, ажлын үр ашгийг нэмэгдүүлэх зааварчилгааг өгөхийн тулд хэвийн ажиллаж байгаа тоног төхөөрөмжийг тасралтгүй хянаж, шаардлагатай бол газар дээр нь очиж урьдчилан сэргийлэх засвар үйлчилгээ хийдэг. (Хойд Америк, Өмнөд Солонгост 2021 оны эхний хагаст гаргахаар төлөвлөж байна.)
Сар бүрийн үйл ажиллагааны тайлан гаргах
- Хөдөлгүүрийн ажиллах цаг, түлшний зарцуулалт, сул зогсолт, тэжээлийн горимын хурд гэх мэт.
Газрын тосны шинжилгээний үйлчилгээ
- Хөдөлгүүр, хурдны хайрцаг, гидравлик даралт, арааны тосонд шинжилгээ хийх замаар ноцтой гэмтэл гарахаас сэргийлнэ.
Яаралтай тусламжийн үйлчилгээ
- Өндөр технологийн багаас мэргэжилтнүүдийг илгээж, хэрэглэгчдэд шууд дэмжлэг үзүүлэх
DTC хяналтын нэгдсэн систем
- Hi MATE ашиглан нэгдсэн DTC хяналтыг гүйцэтгэдэг.